BabesOnWheels

Alla inlägg under augusti 2011

Av Raggarbrudarna - 22 augusti 2011 18:02

Pöjka snutten sjunger te margareta så vackört!


Ingen vet att jag är het som en get
Någon som jag tycker om har ja gjort fet
Kan jag hjälpa att jag känner det så här?

Och den blick som jag fick, den sa mig allt.
Vi kan göra de bakom en buske fast de är kallt.
Å, nu börjar jag förstå att jag är kär.

Ref.

Jag vill vara din Maragareta

bara ta dig i din sketa

stå där ve din dörr

kåt som aldrig förr

men vågar inte fråga

kulorna dom bränner så heta är du kåt som jag Margareta

Blickarna du gav

gav du dom te svar

eller eeeej?!


Och jag åker hem igen med min duett
att  jag vill knulla dig är inte lätt.
Kan inte hjälpa att jag känner det så här.

Ref.
Jag vill vara din Maragareta

bara ta dig i din sketa

stå där ve din dörr

kåt som aldrig förr

men vågar inte fråga

kulorna dom bränner så heta är du kåt som jag Margareta

Blickarna du gav

gav du dom te svar

eller eeeej?!


 

Av Raggarbrudarna - 22 augusti 2011 17:19

Pelle va ute å cykla då han plötsligt fick punka
å då blev han så fruktansvärt sugen på att..... laga cykeln
så han sprang fort uta fan hemåt.




// Raggarbrudarna!

Av Raggarbrudarna - 14 augusti 2011 20:27

Här har ni svaret på varför man ska dejta en brandman.

Du får klättra på hans stege
Du får hålla hans slang
Han kan släcka din eld för han är brandman

Med han är du trygg

Inte blir du gravid, nej, nej 

För en brandman rycker alltid ut i tid!

 

// Raggarbrudarna <3

Av Raggarbrudarna - 14 augusti 2011 19:32

http://www.youtube.com/watch?v=sdJRvw3RZVY

Baby, jag är så kåt
men din fitta är inte våt
oh oh oh jag får runka min kuk
Baby, vad hände säg
får jag inte knulla dig
oh oh oh jag får runka min kuk

Det är jävligt trist å runka kuken
när du ligger breve'
Jag kan inte fatta vad det är
som gjort dig så jävla sne'
Jag får runka kuk

Baby, va inte svår
ser du inte kuken står
oh oh oh jag får runka min kuk
Baby, varför säger du nej
varje gång jag vill knulla dig
oh oh oh jag får runka min kuk

Det är jävligt trist å runka kuken
när jag vet att du vill
är det nåt som blivit fel så baby
baby säg bara till
Jag vill inte runka kuk!




GrymtGrymt sa grisen när han släppte fisen
//Raggarbrudarna <3  

Av Raggarbrudarna - 14 augusti 2011 19:09

Hur vet man att man är kär?  


ibland när en är ute å går å fryser om sina lår

å tänker att nu är de långt tills de blir vår
Behöver en lite lööve in lajf.

Å om en då har jävligt möe tur kan de ju blåsa förbi en volvo i 180 knyck, å i sitter en volvoraggare som vinkar å leer med ett sånt där fånigt leende som bara sånna me snusbruna tänder kan göra. Då pirarr de göörgött i trosan å de är då i det ögonblicket nar de går en signal ifrå musa te röva att en vet att en é KÄR!  
å varför man ska dejta en brandman…de är ett annat blogg inlägg.

 

  
//Raggarbrudarna


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem lyssnar du helst på?
 Eva Eastwood
 Jerry Williams
 Jill Johnson
 John Fogerty
 Willie Nelson
 Rodney Carrington
 Rolandz
 The Baseballs!
 John Lindbergs Trio - JLT
 Volbeat
 Eddie Meduza!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Björn&Bennys Gästbok :P


Ovido - Quiz & Flashcards